یکی را دوست می دارم
یکی را دوست می دارم



دوستش دارم

دوستش دارم به پاکی و معصومیت بی پایان چشمانش

دوستش دارم به تمام وسعت آسمان پروانه های قلب

دوستش دارم و می پرستم آن چیزی را که می پرستد

دوستش دارم به خاطر کسانی که دوستش دارند

دوستش دارم نه به خاطر خودم  بلکه فقط برای خودش

دوستش دارم به یاد روزهایی که با او بودم

شایدم به احترام دوستی گذشتیمان دوستش دارم

دوستش دارم با تمام خنده ها و گریه هایش

دوستش دارم تا دوستم بدارد

دوستش دارم به اندازه داستان بی پایان لیلی و مجنون های دنیا

دوستش دارم به حرمت قلب پاکش



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت11:39---19 ارديبهشت 1392
وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت فهمیدم گاهی هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است

دنيا
ساعت14:53---27 دی 1391
گلم تو اگر دشت گناهي
تو اگر ابر سياهي
واسه من چشمه ي خورشيد
واسه من ي تكه گاهي
مستي شبانه ايي
عمر جاودانه ايي
واسه گريه هاي من
بهترين بهانه ايي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





27 ارديبهشت 1398برچسب:,

|
 


من يه لال بيزبونم كه به لب رسيده جونم تا حالا كسي نديده رنگ خنده بر لبونم دختري رو دوست مي دارم مني كه زبون ندارم آخه احساس دلم رو چه جوري به لب بيارم زبون چشمامو او نمي دونه تونگاهم رازمو نمي خونه


 

غریب اما قریب

 

 

 

بدترین درد
شعر دو بیتی
تو را دوست میدارم
دوستش دارم
يكی را دوست می دارم
اگر می دانستی........
يکي را دوست ميدارم
يکي را دوست ميدارم
به او بگوييددوستت دارم

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 19386
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1